استان ها

فرکانس تلویزیونی اختصاصی انتخابات در سمنان راه اندازی شد

فرکانس تلویزیونی اختصاصی انتخابات در سمنان راه اندازی شد


به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده ظهر پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور در استانداری سمنان از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات اسفندماه خبر داد و تاکید کرد: جانمایی و تجهیز شعب اخذ رأی در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به ابتکاراتی که ستاد انتخابات استان سمنان برای انتخابات پیش رو صورت داده است، افزود: فرکانس تلویزیونی اختصاصی انتخابات در سمنان راه اندازی شد تا نامزدها بتوانند بی واسطه با مردم صحبت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان از پوشش ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رأی در استان به اینترنت خبر داد و تاکید کرد: تجهیزات مورد نیاز شعب نیز پیش بینی شده است.

ریواده همچنین با بیان اینکه همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات در استان سمنان مهیا است، گفت: با دستور استاندار سمنان و تأمین به موقع تجهیزات در حوزه هیأت نظارت و همچنین فرمانداری‌ها، در بحث اجرای الکترونیکی انتخابات دغدغه‌ای وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بعد از تجارب انتخابات گذشته، پوشش کامل در سطح شعب یکی از الزامات برگزاری تمام الکترونیک است، گفت: آموزش لازم به متصدیان انجام شده و در حال اجرا است.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا