ورزشی

کاله مغلوب مهرام شد/ تثبیت صدرنشینی طبیعت با برتری برابر فولاد

کاله مغلوب مهرام شد/ تثبیت صدرنشینی طبیعت با برتری برابر فولاد


به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، هفته هفتم لیگ برتر آقایان برگزار شد.

در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم طبیعت به عنوان صدرنشین جدول به مصاف تیم قعر نشین یعنی فولاد هرمزگان رفت و با نتیجه ۸۶ بر ۵۶ به برتری رسید. جردن استیونز با ۳۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن این دیدار شد.

در دیگر دیدار هفته هفتم، تیم آورتا ساری مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت و در نهایت این دیدار را با نتیجه ۹۰ بر ۸۴ واگذار کرد. دوایت بایکس با ۲۱ امتیاز، ۵ پاس گل، ۲ ریباند و کارایی ۱۸ بهترین بازیکن این دیدار شد.

همچنین، تیم‌های کاله و مهرام به رقابت پرداختند، تیم مهرام موفق به پیروزی با نتیجه ۸۹ بر ۸۶ شد. محمد جمشیدی با ۳۶ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۲۵ بهترین بازیکن مقابل کاله شد.

در دیگر دیدار این هفته تیم صنعت مس کرمان با نتیجه ۷۸ بر ۷۱ تیم پالایش نفت آبادان را شکست داد. در این دیدار محسن مرادخانی با ۲۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۵ مؤثرترین بازیکن شد.

در آخرین دیدار هفته هفتم، لیموندیس فارس و صنعت مس رفسنجان به رقابت پرداختند و تیم مس رفسنجان با برتری ۹۹ بر ۸۵ به پیروزی رسید. در این دیدار علی مالکی با ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن شد.

نتایج کلی هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال آقایان به شرح زیر است:

آورتا ۸۴ – ذوب آهن اصفهان ۹۰

مهرام ۸۹ – کاله ۸۶

طبیعت ۸۶ – فولاد هرمزگان ۵۶

صنعت مس کرمان ۷۸ – پالایش نفت آبادان ۷۱

لیموندیس ۸۵ – صنعت مس رفسنجان ۹۹

شایان ذکر است، جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی در پایان دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و رعد پدافند هوایی که روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد، مشخص می‌شود.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا