اخبار سربازی و نظام وظیفه

مهلت مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی برای اعزام


به گزارش خبرگزاری همسونیوز به نقل از وظیفه عمومی ناجا، سردار تقی مهری در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز به بهره مندی از ظرفیت سربازان متخصص در این امور و تأمین کادر پزشکی مراکز درمانی، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی تمامی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که در سال ۱۳۹۸ فارغ التحصیل شده و هم اکنون در مهلت معرفی قرار دارند به خدمت سربازی فراخوان می‌شوند.

وی ادامه داد: این مشمولان می‌بایست تا پایان فروردین ماه با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) نسبت به معرفی و ثبت درخواست اعزام به خدمت اقدام کنند تا در اول اردیبهشت ماه بدون سپری کردن دوره آموزش در بدو خدمت در مراکز درمانی بکارگیری شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فراخوان و اعزام به خدمت این مشمولان قطعی بوده و در صورت عدم معرفی و اعزام در موعد مقرر به عنوان مشمول غایب شناخته می‌شوند.

سردار مهری افزود: در صورت عدم حضور، برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، با مشمولان غایب برخورد قانونی می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در ادامه تاکید کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع:مهر

پایان/ همسونیوز

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا