سیاسی

عملکردمان نباید به تضعیف نیروهای انقلاب منجر شود

عملکردمان نباید به تضعیف نیروهای انقلاب منجر شود


به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حداد عادل در نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تقدیر از مقاومت مردم فلسطین در دو ماه گذشته، گفت‌: همچنان که از اول انقلاب مساله فلسطین برای ما مهم و بااهمیت بوده است، امروز نیز با توجه به حجم دشمنی و قساوت صهیونیست‌ها و جنایاتی که در غزه مرتکب شده و زنان و کودکان را به شهادت رسانده‌اند، همچنان مسئله فلسطین در صدر مسائل قرار دارد.

وی تصریح کرد: در جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه، آمریکایی‌ها هم شریک هستند و حتی قطعنامه‌های بشردوستانه شورای امنیت سازمان ملل را نیز وتو کردند. در این شرایط برخی چهره‌های اصلاح‌طلب به دنبال بزک مجدد آمریکایی‌ها هستند که جایگاه این گروه را بیش از گذشته در میان مردم انقلابی ایران متزلزل می‌کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه‌های شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس، یادآور شد: برگزاری همایش ۵۰۰ نفره مسئولان و ارکان شورای ائتلاف، برگزاری همایش معاونت بانوان، برگزاری مجامع استانی شورا و فعالیت‌هایی که در قالب طرح آما در حال انجام است از جمله این فعالیت‌هاست.

وی تاکید کرد: هدف اصلی از گسترش ساختاری و تشکیلاتی این است که فارغ از نگاه انتخاباتی و سیاسی، برای انقلاب کادرسازی و در مواقع لازم تشکیلات و نیروی انسانی را برای اهداف انقلاب اسلامی وارد میدان کنیم تا با روندی که آغاز شده بتوانیم ظرف مدت کوتاهی خلاء وجود یک سازماندهی سیاسی اجتماعی برای پشتیبانی از انقلاب را برطرف کنیم.

حدادعادل با بیان اینکه سه اصل عقلانیت، معنویت و عدالت سرلوحه و اصل فعالیت شورای ائتلاف است، گفت: ما نباید اسیر بداخلاقی‌های سیاسی برخی شویم و نوع عمل و عکس‌العمل ما به‌گونه‌ای باشد که نیروهای انقلابی دلسرد و تضعیف شوند.

وی افزود: فرض کنیم یک گروهی که با ما ارتباطی ندارند، همایشی برگزار کردند و آنطور که فکر می‌کردند استقبال نشد اما باید از دغدغه‌ای که داشتند و اقدامی که کردند تقدیر کرد نه اینکه با بی‌اخلاقی سعی در تخطئه کل این برنامه و همایش داشته باشیم یا نیروهای انقلابی پای کار را ولو اینکه با ما زاویه‌ای داشته باشند، طرد کنیم. نباید این فضا در جریان انقلاب به وجود آید که سراغ عیب دوستان را بگیریم و از دشمن اصلی غافل شویم.

برنامه‌ریزی کانون‌های شورای ائتلاف برای برگزاری همایش‌های اقشاری

در این نشست همچنین سیدعلی ریاض معاون سازماندهی و شبکه‌سازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گزارشی از وضعیت کمیته‌ها و کانون‌های اقشاری شورا ارائه و از تکمیل ساختار معاونت در ۲۶ استان خبر داد و گفت: در تهران نیز کانون‌های اقشاری برنامه‌ریزی لازم را صورت دادند و به زودی همایش‌های موضوعی شورای ائتلاف با حضور حداکثری اقشار و گروه‌های مختلف آغاز خواهد شد.

آغاز سازماندهی بانوان شورای ائتلاف تهران در قالب محلات

در ادامه نشست قاسم‌پور معاون بانوان شورای ائتلاف نیز گزارشی از شبکه‌سازی و سازماندهی بانوان در بخش‌های مختلف همچون ورزشکاران، فعالان سلامت، فرهنگیان، هیئات مذهبی ارائه کرد و از سازماندهی بانوان فعال سیاسی و اجتماعی در قالب محلات شهر تهران خبر داد.

ارائه گزارشی از روند بررسی لایحه بودجه سال آینده کل کشور در مجلس از سوی پورابراهیمی رئیس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مالک شریعتی نماینده تهران در مجلس از دیگر محورهای این نشست بود.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا