استان ها

قربانی در اصفهان با نوازندگان خانم روی صحنه رفت

قربانی در اصفهان با نوازندگان خانم روی صحنه رفت


به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی پس از چند روز کش و قوس برای برگزاری تازه ترین کنسرت خود در اصفهان که با مشکلاتی مواجه شده بود، شامگاه روز سه شنبه پانزدهم اسفند ماه با حضور بانوان نوازنده گروهش روی صحنه رفت.

اولین سانس کنسرت علیرضا قربانی بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده با همراهی تمام نوازندگان از جمله بانوان نوازنده آغاز شد. این در حالی است که دیگر سانس ها هم بر اساس همان برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

این هنرمند در ابتدای برنامه خود بیان کرد: خوشحالم که با گفت‌وگوی مسؤولان وزارت فرهنگ میسر شد که در خدمت شما عزیزان باشیم. ما به‌عنوان فرزندان این سرزمین، هنجارهای آن را می‌شناسیم و همیشه با نگاه پر از احترام و حرمت به آن‌ها می‌نگریم و سعی می‌کنیم آن‌ها را رعایت کنیم. ما حرمت همه عزیزان شهر و مقدساتی را که برخی کمرنگ‌تر و برخی پررنگ‌تر قبول دارند با نگاه پر از مهر می‌بینیم؛ اما به نظرم رسید باید بیشتر از اینها به هنرمندان اعتماد کنیم.

سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و مهدی سموعی مشاور وزیر فرهنگ و ربیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نظارت بر برگزاری مناسب و کامل کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان حضور دارند. این در حالی است که نمایندگان وزیر فرهنگ در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای اصفهان به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

پس از مشکلات ایجاد شده برای برگزاری این کنسرت، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد هاشمی قایم مقام وزیر و مهدی سموعی رییس مرکز روابط عمومی این وزارتخانه را برای نظارت بر برگزاری مناسب و کامل کنسرت علیرضا قربانی به اصفهان اعزام کرده است.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا