ورزشی

قهرمانی ایران در دیویس‌کاپ کمتر از ۱۶ سال آسیا

قهرمانی ایران در دیویس‌کاپ کمتر از ۱۶ سال آسیا


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم ملی پسران کمتر از ۱۶ سال ایران با کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای دیویس کاپ کمتر از ۱۶ سال جواز حضور در رقابت‌های مقدمات جهانی را به دست آورد.
آخرین روز رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۶ سال دیویس کاپ در مرحله پیش مقدماتی جهانی در سریلانکا برگزار شد و تیم ملی تنیس ایران در آخرین دیدار خود به مصاف اردن رفت. در اولین دیدار بخش انفرادی سام عطاران موفق شد با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد نماینده اردن عبور کند و در دومین مسابقه ایریک عابدین زاده با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف آسیایی خود نتیجه را واگذار کرد تا تکلیف تیم برنده در بازی دونفره مشخص شود.
در بخش دونفره تیم ایران با ترکیب سام عطاران و مهراد منصوری حریف اردنی خود را شکست داد تا این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد، به این ترتیب نمایندگان کشورمان با کسب این پیروزی ضمن کسب عنوان قهرمانی مجوز حضور در رقابت‌های مقدماتی جهانی را که از ۲۸ اردیبهشت تا ۵ خرداد ماه در قزاقستان برگزار می‌شود را بدست آورد.
در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های ایران، بحرین، بوتان، کامبوج، گوام، عراق، اردن، قرقیزستان، لائوس، لبنان، ماکائو، مالدیو، مغولستان، میانمار، نپال، جزایر پاسفیک، پاکستان، عربستان سعودی، سنگاپور، سریلانکا، سوریه، ترکمنستان و یمن حضور داشتند.
آیریک عابدین زاده، سام عطاران و مهراد منصوری به عنوان بازیکن و محمد مهذب نیا به عنوان مربی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.رقابت‌های تنیس دیویس کاپ پیش مقدماتی جهانی کمتر از ۱۶ سال از ۳۰ بهمن لغایت ۶ اسفند ماه در سریلانکا برگزار شد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا