استان ها

زنجیره ارزش محصولات راهبردی در استان بوشهر تکمیل می‌شود

زنجیره ارزش محصولات راهبردی در استان بوشهر تکمیل می‌شود


به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین شنبه‌شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در عملکرد ثبت اشتغال در سامانه رصد اشتغال کشور تا تاریخ ۲۴ تیر ماه با نسبت ۳۲.۵ درصد جایگاه اول را کسب کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: امروز آخرین فرصت قانونی پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ بود و هر چند این تسهیلات خیلی دیر به استان‌ها ابلاغ شد ولی با عملکرد بسیار خوب فرمانداران، مدیران کل دستگاه اجرایی و همکاری ویژه بانک‌ها توانستیم درصد بسیار بالایی را در پرداخت تسهیلات در استان جذب کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: جلسات متعددی برای سرانجام رسیدن فراخوان سرمایه‌گذاری در تصفیه پساب فاضلاب شهر بوشهر برگزار کردیم که امیدواریم هرچه سریع‌تر سرمایه‌گذار طرح مشخص شود و این کار بزرگ عملیاتی شود.

تأمین اعتبار طرح فولاد در بوشهر

وی از ابلاغ نخستین موافقت اصولی پهنه علم و فناوری کشور برای بندر نوآوری بوشهر از سوی شورای عالی عتف کشور با مساحتی حدود ۲۵۰ هکتار خبر داد.

باستین با اشاره به بررسی آخرین وضعیت اطلس طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: مقرر شد سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان با اخذ اطلاعات از دستگاه‌های متولی نسبت به نهایی‌سازی آن اقدام کند.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد در جلسه‌ای که با مدیرعامل بانک تجارت کشور داشتیم عاملیت پرداخت تسهیلات ارزی طرح فولاد بوشهر از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به ارزش ۲۰ میلیون یورو پذیرفته شد که انشاالله به زودی اجرایی خواهد شد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا