ورزشی

تازه‌ترین اتفاق در فوتبال بیمار ایران/ استقلال و پرسپولیس در قطر!

تازه‌ترین اتفاق در فوتبال بیمار ایران/ استقلال و پرسپولیس در قطر!


به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که کشورهای همسایه از جمله عربستان که مهدی تاج چند هفته ای است با مسئولان فدراسیون این کشور ارتباط نزدیک و برادرانه ای دارد، هر روز پیشرفت جدیدی را به اندوخته های خود اضافه می کنند، فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد مهیج ترین بازی فصل را به کشور دیگری منتقل کند.

دلیل این انتقال هم نداشتن سیستم کمک داور ویدئویی در ورزشگاه آزادی تهران و البته وضعیت اسفبار این ورزشگاه به خاطر تعمیرات و مشکلات زیرساختی آن است.

در واقع فدراسیون فوتبال به جای آن که ورزشگاه آزادی را مجهز کند و شرایط را برای پیشرفت فوتبال به کمک سایر نهادها و دستگاه های دیگر فراهم کند، بهترین راه حل را در این دیده است که دربی استقلال و پرسپولیس را به کشور قطر منتقل کند.

این اتفاق هر چند برای دو تیم جذاب خواهد بود اما پرسش این است که در وضعیت مالی اسفباری که این دو باشگاه با آن دست به گریبان هستند هزینه های سفر حداقل 5 روزه به قطر را از کجا تامین خواهند کرد؟

و پرسش دیگر این است که قطری که برای دیدارهای تیم های باشگاهی و ملی خودش تماشاگر ندارد چطور انتظار می رود برای تماشای دیدار دو تیم ایرانی تماشاگر زیادی به ورزشگاه بیایند؟ آیا هواداران استقلال و پرسپولیس این توان مالی را دارند که برای دربی راهی قطر شوند و میلیون ها تومان هزینه کنند؟

به نظر می رسد بی عرضگی مدیران ورزش و فوتبال کشور که توانایی ساختن یک ورزشگاه مجهز و بین المللی را ندارند، آخرین ضربات را بر پیکر این فوتبال بیمار در آستانه مرگ فرود خواهند آورد تا در روزهایی که کشورهای همسایه با سرعت خود را به فوتبال روز دنیا نزدیک می کنند، فوتبال ایران همان یک بازی جذاب و مهیجش برای تماشاگران را هم از دست بدهد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا