ورزشی

دوئل غیرمستقیم ۵ گلر برای حضور در تیم ملی/ شماره یک فعلا سوم است!

دوئل غیرمستقیم ۵ گلر برای حضور در تیم ملی/ شماره یک فعلا سوم است!

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله کوتاه باقی مانده تا جام ملت های آسیا سید حسین حسینی، حسین پورحمیدی، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری و پیام نیازمند ۵ دروازه‌بانی هستند که در رقابت‌های لیگ تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

سید حسین حسینی تا به امروز ۱۳ بار برای استقلالی‌ها در لیگ برتر به میدان رفته، که در ۸ بازی موفق به کلین شیت شده است. بعد از حسینی، حسین پورحمیدی است که با ۱۳ بازی برای تراکتور ۸ کلین شیت را ثبت کرده تا به همراه دروازه‌بان استقلال تهران در صدر قرار بگیرد اما علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی این روزها در تیم پرسپولیس شرایط خوبی را دنبال نمی‌کند. او در ۱۳ بازی که برای سرخ پوشان انجام داده است تنها ۶ کلین شیت را ثبت کرده است.

دوئل غیرمستقیم ۵ گلر برای حضور در تیم ملی/ شماره یک فعلا سوم است!

محمدرضا اخباری دروازه‌بان گل گهر سیرجان نیز با توجه به ۱۰ بازی انجام داده برای این تیم توانسته ۶ کلین شیت را به نام خود بزند و به همراه بیرانوند در جایگاه دوم قرار بگیرد اما پیام نیازمند که همیشه پایه ثابت تیم ملی بوده است شرایط خوبی را ندارد. او در لیگ با ۱۱ بازی که برای سپاهان انجام داده، تنها ۴ کلین شیت را داشته است که آمار خوبی برای این بازیکن نیست.

عملکرد حسینی و پورحمیدی در استقلال در آستانه جام ملت‌های آسیا باعث شده است تا بالاتر از بیرانوند بایستند و شرایط بهتری را داشته باشند. هرچند پورحمیدی در گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شده است اما در لیست ۱۸ نفره تیم ملی قرار نگرفته اما عملکرد او در لیگ امسال شاید بتواند کادر فنی تیم ملی را مجاب کند تا این بازیکن را برای جام ملت‌ها انتخاب کند. در این میان عملکرد اخباری هم در گل گهر چشم نواز بوده است و نشان داده می‌تواند سنگربان مطمئنی برای تیم ملی فوتبال کشورمان باشد.

در این میان جای یک گزینه در بین نام‌هایی که شانس حضور در تیم ملی را دارند دیده نمی‌شود، امیر عابدزاده که خالق صحنه احساسی در ورزشگاه آزادی پس از صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود دیگر نامی از او در میان نبود. او با وجود این که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشت اما بازی برای تیم ملی انجام نداد.

دوئل غیرمستقیم ۵ گلر برای حضور در تیم ملی/ شماره یک فعلا سوم است!

بعد از جام جهانی با توجه به تغییر کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان به تیم ملی دعوت نشده است. هرچند عملکرد او بعد از جام جهانی هم چنگی به دل نمی‌زند، او در این فصل تنها ۳ بازی در تیم ماریتیمو پرتغال انجام داده و موفقیتی نداشته است. عملکرد دروازه‌بانان داخلی هم باعث شده است کادر فنی تیم ملی توجهی به این بازیکن نداشته باشد.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا