سیاسی

«شورای وحدت» درهای تعامل با سایر گروه‌های اصولگرا را نبسته است

«شورای وحدت» درهای تعامل با سایر گروه‌های اصولگرا را نبسته است


محمد جواد محمدی نوری قائم مقام ستاد انتخاباتی شورای وحدت اصولگرایی در گفت و گو با خبرنگار مهر مستقر در نمایشگاه رسانه‌های ایران در خصوص برخی شایعات مبنی بر تعامل شورای وحدت با هیأت امنا و شریان گفت: گفت‌وگوها با هیأت امنا و شریان در جریان است اما برخلاف برخی از اخبار در رسانه‌ها، شورای وحدت اصولگرایی اول درخواست را برای گفت‌وگو و تعامل را نداده است.

وی‌افزود: وزن سیاسی شورای وحدت به گونه‌ای است که درها را برای گفت‌وگو و تعامل با سایر گروه‌های اصولگرا نبسته است و برای همبستگی وفاق و تحقق مؤلفه‌های مهم رهبری برای انتخابات تلاش می‌کند و بارها اعلام کرده است که اگر دوستان می‌خواهند برای گفت‌وگوتشریف بیاورند.

محمدی نوری تاکید کرد: هیأت امنا و شریان پیام‌هایی را ارسال کردند تا با شورای وحدت گفت‌وگوو مذاکره داشته باشند و ما هم از آن استقبال کردیم، اینکه اول چه کسی اولین درخواست را کرده است مهم نیست، زیرا آنچه اهمیت دارد آن است که گروه‌های اصولگرا بتوانند از فرصت انتخابات بهره کافی را ببرند و مذاکرات لازم را بایکدیگر انجام دهند.

قائم مقام ستاد انتخاباتی شورای وحدت در ادامه گفت: لازم به ذکر است که هیچیک از احزاب شورای وحدت جز هیأت امنا نیستند. شورای وحدت متشکل از ۵ جبهه بزرگ سیاسی شامل ۴۵ حزب است بنابراین چگونه ممکن است که بیاید و در داخل یک جبهه جدیدی به نام هیأت امنا قرار بگیرد، در نتیجه برخی اخبار که در رسانه‌ها مطرح می‌شود نوعی بد اخلاقی است و باید با مردم صادقانه گفت‌وگو کنیم، زیرا رسانه و احزاب دو بال اصلی انتخابات هستند.

وی در خصوص تکمیل فهرست نهایی شورای وحدت اذعان کرد: مصاحبه و گفت‌وگوها با کاندیداها انجام شده است و نتیجه نهایی شورای وحدت توسط هیأت عالی شورا در ظرف ساعت پایانی امروز یا فردا سرانجام خواهد یافت و ممکن است به یک فهرست واحدی دست یابیم.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا