استان ها

امدادگران هلال احمر در ایام اربعین در ۶۱حادثه امدادرسانی کرده‌اند

امدادگران هلال احمر در ایام اربعین در ۶۱حادثه امدادرسانی کرده‌اند


محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز سفرهای اربعین در ۶۱ حادثه امدادرسانی کرده است که از این میان ۴۵ مورد آن شامل حوادث جاده‌ای، چهار مورد حادثه کوهستان، ۲ مورد آتش سوزی، چهار مورد خدمات حضوری، پنج مورد خدمات مناسبتی و یک مورد آن حادثه شهری بوده است.

وی افزود: تعداد مصدومان انتقالی توسط تیم‌های امدادی ۲۵۸ نفر که ۱۶ نفر آن سرپایی گزارش شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای شروع طرح تعداد سه هزار و ۴۱۸ نفر از زوار در مراکز امدادی و اداری جمعیت هلال احمر استان اسکان داده شده‌اند.

محمدی بیان کرد: تعداد یک هزار و ۸۷۱ نیروی امدادی در قالب ۴۶۱ تیم در این مجموعه عملیات‌ها ایفای نقش کرده و ۱۰۳ دستگاه آمبولانس و خودرو نجات در این حوادث بکارگیری شده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت اعضای جوانان و داوطلبین جمعیت هلال احمر استان در فعالیت‌های بشر دوستانه مشارکت بسیار خوبی داشته و توانسته‌اند در کنار امدادگران تعداد ۶ هزار و ۹۸۸ مورد به زوار اربعین خدمات تست قند خون، کنترل فشار خون و حمل سالمندان با ویلچر ارائه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: خدمات عام المنفعه جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در کنار مأموریت‌های اصلی خود تا پایان عزیمت زوار به کربلای معلی و بازگشت آنها با تمام توان ادامه داشته و تیم‌های عملیاتی امداد و نجات تمام مسیرهای مواصلاتی سطح استان را کنترل و مورد پوشش امدادی قرار خواهند داد تا هموطنان عزیز با آرامش خاطر سفر زیارتی خود را به اتمام رسانده و در صحت و سلامت به استان‌های خود بازگردند.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا