اجتماعی

دستگاه قضایی به پرونده شرکت سیمان بیارجمند ورود کرد

دستگاه قضایی به پرونده شرکت سیمان بیارجمند ورود کرد


به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمدجعفر عبدالهی بیان کرد: سیمان بی ارجمند از سال ۸۵ ثبت و با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در تأمین تجهیزات و قطعات و انعقاد قرارداد با بانک‌های عامل همراه بوده است که در مسیر راه‌اندازی با مشکلاتی مواجه و سرمایه‌گذاری ۳۸ هزار سهام‌دار بلاتکلیف باقی ماند.

وی با اشاره به پیگیری‌های قانونی برای رفع نارضایتی سهام‌داران عنوان کرد: به دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان سمنان دستور داده شد، راه اندازی و رفع مشکلات پیش روی این واحد تولیدی به سرعت پیگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: در نهایت، پیگیری‌های دستگاه قضائی نتیجه بخش بوده و با تغییر در هیأت مدیره، متشکل از افراد خبره و ورود قانونی سرمایه‌گذار مطمئن، علاوه بر اینکه زمینه‌های امید برای حفظ سرمایه، سهامداران فراهم شده و راه‌اندازی این واحد تولیدی در مرحله جدیدی قرار گرفته است.

عبدالهی تأکید کرد: عزم جدی دستگاه قضائی استان سمنان در موضوع تولید، اشتغال، امنیت سرمایه‌گذاری و احیا واحدهای راکد همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود در راه‌اندازی این واحد تولیدی استمرار مساعدت سهامداران و تعهدات مسئولان مربوطه، منجر به راه‌اندازی و احیا آن شود.

پایان/ همسونیوز
منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا