اجتماعی > جامعه، شهری

راه اندازی دفتر ارتباطات مردمی سازمان مدیریت بحران



به گزارش ایسنا،  حسین ساجدی نیا با اعلام مطلب فوق گفت: آگاهی از بازخورد بیرونی فعالیت‌های سازمان در جامعه کمک شایانی به برنامه ریزی و ارائه خدمات بهتر به مردم می‌کند و در این راستا به لحاظ گستردگی ادارات استانی و دستگاههای وابسته، این دفتر جهت آگاهی از نظرات مردم در زمینه‌ها و مسائل مرتبط با مدیریت بحران کشور و اقدام در جهت برنامه ریزی‌های مناسب برای حل مسائل آنها ایجاد شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور، دفتر ارتباطات مردمی این سازمان در ستاد مرکزی با شماره تلفن ۰۲۱۵۸۹۷۵۶۴۵ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات هموطنان عزیز می باشد.

انتهای پیام



منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا